reklama

Tina's diet.... - Ako chudnúť chutne, zdravo a rýchlo...

Ako schudnúť bez toho, aby ste držali hladovky. Milión diét, ktoré nie sú osvedčené. Napchávali sa všelijakými likemi, doplnkami a podobne. Chudnúť sa dá veľmi chutne, zdravo a pri tom veľmi rýchlo... Viac nájdeš v článku. Príjemné čítanie :)

Písmo: A- | A+

Ahojte :)

Mnoho mojich známych a báb na facebooku mi píše a zaujíma sa o to ako sa stravujem, aký mám jedálniček a podobne. Práve preto som sa rozhodla, že Vám to tu v skratke vysvetlím, čo je dobré papať a naopak čo je zakázané..!!! :)

Ako sa hovorí: "Si to, čo ješ!"  Ja sa toho na 100% držím. Videli ste fotografiu ako som vyzerala, keď som jedávala všetko možné a skoro vôbec som sa nehýbala. Nejde len o to, že som mala bruško, široké boky, žiadnu "škáru" medzi nohami. (To je keď spojíš nohy a medzi zadkom a stehnami by mala byť medzera) :) , ale mala som suché vlasy, bez lesku a nehovoriac o tom, že sa mi lámali nechty a neustále som mala nejaký problém s vyrážkami...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Musím Vás baby ale hneď na začiatku upozorniť, že keď sa začnete zdravo stravovať a hýbať sa, tak sa z tela začnú vyplavovať škodlivé látky. A aký je najjednoduchší spôsob odplavenia škodlivín? Samozrejme, že mazom a vyrážkami. Ale vždy je lepšie to vydržať mesiac až dva, ako zápasiť s tým návalom vyrážok, raz za 4 mesiace, alebo nebodaj celý život, keď je telo zaplavené nečistotami.

Poďme k veci : K tomu, ako sa stravujem.

V prvom bode Vám vysvetlím "moju diétu", ktorá naozaj funguje. Stravujem sa takto už rok a pol a aj keď som celé leto veľakrát "zhrešila", tak som skoro vôbec nepribrala a tých pár kg, ktoré mi išli na ručičke váhy hore, som dala za dva týždne dole. Čiže sa nemusíte báť žiadneho JOJO EFEKTU !!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V druhom bode Vám vysvetlím, čoho sa treba zriecť a čo môžme papať.

V treťom kroku Vám napíšem pár jedálničkov, ako sa môžete stravovať 

Tak poďme na to :)

1.) "Tina's diet" :)

Týždeň má 7 dní, no môj týždeň má 6 dní plus 1 deň "spásy"

Aby som to vysvetlila :) 6 dní sa stravujem s rozumom a 1 deň jem VŠETKO čo mi príde pod ruku. VŠETKO NEZDRAVÉ, TUČNÉ, SLADKÉ... V tento deň sa musíš prejesť všetkého možného. 6 dní teda Nejedávam nič z múky (okrem knackebrotov), čiže pečivo, cestoviny (2 x za 6 dní môžeš, ale viac určite nie!), zemiaky, slaninu, klobásy a podobné jedlá, žiadne sladkosti - čokolády, cukríky, zmrzliny, nanuky (môžeš iba ak si ju urobíš doma), bravčové mäso (1 x za 6 dní môžeš). Jedávam 5 krát za deň, niekedy sa priznám, že to nejde, ale tých 4 krát sa snažím VŽDY. K hlavnému jedlu ako prílohu jem zeleninu v každej podobe, alebo ryžu - najlepšia je hnedá ryža nature. Ten jeden deň - deň spásy si musíš určiť sama, vždy to musí byť jeden a ten istý deň. Ja mám tento deň PIATOK. Nemôžeš to zmeniť! Napríklad keď v utorok dostaneš chuť na pizzu, tak si povieš, tak dnes mám deň spásy. NIEEEEEE, TO NEMÔŽEŠ... Musíš stále dodržovať jeden a ten istý deň. Ako som už spomínala, v tento deň sa musíš prejesť. Ale že úplne vážne moc, moc, moc :) Nemusíš sa báť, že priberieš... Nemusíš mať v hlave výčitky, typu, že teraz som zjedla,čo som nemala... Práve naopak, všetko čo si dáš v ten 7-mi deň, musíš jesť s pocitom, že si to zaslúžiš a musíš si to užiť :) Čiže ŽIADNE VÝČITKY :) To je základ mojej Tina's diéty :)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

2.) Čo môžeš konzumovať a čo nie...

DOVOLENÉ:

morčacie, kuracie mäsko, králik, hoväzdie - všetko mäsko na prírodno, alebo ako steak (bez oleja, maximálne ho môžeš osmahnúť na olivovom alebo kokosovom oleji na pečenie. Pozor na to, pretože ak nie je olej určený na pečenie je karcinogénny!), alebo mäsko môžeš dusiť vo vlastnej šťave, teda vo vode, alebo ho piecť na papiery na pečenie v rúre.

ryby - akékoľvek ryby, lepšie sú morské, ale samozrejme čím je ryba čerstvejšia, tým lepšie.

biely jogurt, mlieko, tvaroh, cottage chees, tofu, ricotta

ovsené vločky (žiadne mussli!!!!), otruby

píniové oriešky, mandle

SkryťVypnúť reklamu
reklama

ovocie do 15:00 hod.

odšťavené ovocie - doma

agátový med

zelenina všetkého druhu, strukoviny

šunka

knackebroty

OBČAS MÔŽEŠ: (občas znamená 1 až 2 krát za 6 dní)

bravčovú panenku (max. 1 krát za 6 dní)

ryžu

cestoviny (tak 2krát za 6 dní)

zemiaky (varené - 1 krát za 6 dní)

mozzarella ( aj keď sa možno niekomu nezdá, moobsahuje nechutne veľa tuku) a iné syry

horkú čokoládu - min. 80%-tnú

oriešky, sušené ovocie (ako príchuť do jogurtu, alebo tvarohu, nieže ho budeš jesť večer pri telke), pistácie, kešu

ZAKÁZANÉ:

všetko vyprážané a robené na oleji

bravčové mäso

sladkosti- čokolády, cukríky, dezerty (až na tie, ktoré tu nahadzujem, tie môžeš konzumovať na raňajky)

cukor !!!! ani hnedý !!!!

masť

všetko čo obsahuje múku a škrob

pizza

sladké jogurty

sladené nápoje

COCA COLA !!!!!

džúsy - z obchodov

Mussli, ktoré sú v obchodoch - či už sú to tyčinky, alebo mussli do mlieka

Samozrejme, že tu nie sú rozpísané všetky potraviny na svete... To by bolo nereálne každú jednu potravinu zaradiť do skupiny... Zahrnula som tu naozaj základné potraviny, ktoré každý bežne jedáva.

Veľa diét hovorí o tom, aby ste obmedzovali TUKY. No ja Vás z toho omylu vyvediem. Tuky nie sú problém...! Broblémom sú sacharady. Ak si kupujete mlieko, kúpte si prosím PLNOTUČNÉ - v nízkotučnom je viac umelých látok a tým pádom aj sacharidov. Ak si kupuješ biely jogurt, absolútne nepozeraj na percento tuku, kúp si ten, ktorý chceš - najlepší je Zvolenský - z vlastnej skúsenosti a verte, ochutnala som ich už nespočetne veľa. To isté sa týka tvarohu... Akurát syry sa z toho trošku vymykajú, tam je lepšie jesť ricottu, cottage a podobne NIE eidam. 

Samozrejme tieto potraviny, ktoré som rozpísala sa týkajú tých 6-tich dní. V siedmy deň môžete úplne všetko, nie že môžete - MUSÍTE !!! :)

3.) Jedálniček

Raňajky:

A.) Biely jogurt ochutený lyžičkou medu a ovocie (akékoľvek, koľkokoľvek)

B.) Tvaroh, knackebrot, plátok šunky, zelenina (akákoľvek, koľkokoľvek)

C.) Tvaroh na sladko - s medom, alebo sušeným ovocím. Poprípade s roztopenou horkou čokoládou - 2-ma kockami max.

D.) Praženička z 2 vajíčok na cibuľke ( nie na masle, ale na oliv. oleji)

E.) Volské oko, knackebrot, plátok šunky, zelenina

F.) Vajíčko na tvrdo, knackebrot, plátok šunky, zelenina

G.) Ovsená kaša, buď čistá, alebo s ovocím (čistá nie je moc chutná) - lyžicku medu môžes dať

H.) Doma pripravený koláčik - podľa mojich recpetov (palacinky, lievance, marlenka, tvarohovo-makový koláčik a podobne)

I.) môžeš to kombinovať ako ťa napadne, je toho naozaj veľmi veľa...

Desiata:

A.) 1 ks nejakého ovocia

B.) zeleninka - surová - obsahuje viac živýn ako tepelne upravená

C.) Mussli tyčinky max 2 - podľa môjho receptu

D.) 3 dcl čerstvej vytlačenej šťavy z ovocia, alebo zeleniny

E.) knackebrot s plátkom šunky a cottage syrom

F.) a podobne - má to byť malé sústo

Obed:

A.) Kuracie prsia na prírodno so zeleninovým šalátom

B.) Morčacie prsia - soté so šampiňónmi k tomu ugrilovaný šampiňón, alebo šalátik

C.) Kuracie prsia - steak s uvarenou brokolicou

D.) Zapečený baklažán s morčacím soté, ryža, alebo zelenina

E.) Ryba- pečená so zeleninovým šalátikom

F.) Zeleninový šalát s kuracím mäsom

G.) Listový šalát s tuniakom

H.) Poľníček s hovädzou sviečkovicou

I.) Morčacie prsia plnené so šunkou a sušenými paradajkami - pečené k tomu šalátik

J.) Curry kuracie/morčacie prsia s ryžou/brokolicou

K.) A iné... Je toho naozaj veľmi veeeeeeľa :)

Olovrant:

A.) Proteinový shake

B.) Proteinová tyčinka

C.) Zeleninka

D.) Šťava z ovocia - ak stíhaš do 15:00, ak nie, tak šťava zo zeleniny

E.) a podone :)

Večera:

A.) Všetko ako na obed, ale len so zeleninou - určite nie s ryžou!

B.) Čistá zelenina- buď surová, varená, dusená, alebo grilovaná

Tak baby, dúfam, že som pomohla a bude Vám to fungovať ako mne :)

Sledujte naďalej môj blog, kde nájdete veľa receptov na koláčiky, alebo obedíky :)

Samozrejme, že nemôžete zabúdať na POHYB. Ak sa nebudete hýbať a cvičiť, tak efekt nebude taký, aký by mal byť... O cvičení, kedy, koľko a ako Vám napíšem už čoskoro :)

PS: Týmto článkom by som sa rada podelila o vlastnú skúsenosť s dieétami a s tým, že práve táto dieta funguje pre môj organizmus najlepšie. Každému samozrejme vyhovuje niečo iné, nedá sa napísať všeobecná príručka, ktorá by fungovala pre každého človeka rovnako.

Treba vyskúšať... Za skúšku nikdy nič nedáš :)

NEVER GIVE UP.... ! :)

Vaša Martina :)

Chudnúť sa dá naozaj zdravo, chutne a aj s plným žalúdkom :)
Chudnúť sa dá naozaj zdravo, chutne a aj s plným žalúdkom :)  (zdroj: Martina Jendrušáková (ja))



Viac tu: http://fit-strava9.webnode.sk/news/tinas-diet-6-1-den-/

Viac tu: https://www.facebook.com/budfitazi
 

Martina Jendrušáková

Martina Jendrušáková

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Neúspech je len pozastavenie na ceste za úspechom...NEVER GIVE UP :-D Zoznam autorových rubrík:  LifestyleSúkromné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu